No, jotkut saattavat sanoa, että kysyessäsi minulta saatat kysyä väärää henkilöä. Koska olen erikoistunut kappaleiden julkaisijaksi ja myös musiikin mainonnan ja markkinoinnin ammattilaiseksi satojen menestyneiden riippumattomien kappaleitaiteilijoiden pariin, voin vain kertoa teille, mitä olen kokenut viimeisen 27 vuoden aikana, ja tehdä tämän itsenäisille muusikoille. Erinomainen musiikin julkaisija voi auttaa sinua kokouksissa ja saada myös kappaleesi tutkittavaksi. Sen myönteinen vaikutus työhön ja uraan voi olla enemmän kuin huomattava.

Luon tämän artikkelin saadakseni tämän itsenäisten taiteilijoiden huomion keskittymään. Monet indie-taiteilijat saattavat todella tuntea, ettei heidän kappaleillaan ole mahdollisuutta tarjota vuosittain satojen riippumattomien kappaleiden julkaisua meressä. Tällaisten kilpailijoiden tapauksessa tämä ei kuitenkaan ole kaukana todellisuudesta. Monet CD-levyjen lanseeraukset ilman ammatillista edistämistä, huolimatta siitä kuinka suuria, yleensä eksyvät tai laiminlyödään. Tästä huolimatta erinomainen indie-musiikin julkaisija voi siirtää musiikkisi eturintamaan ja tuoda sen markkinoiden ja myös suuren yleisön huomioon lehdistön, haastattelujen ja musiikkiarviointien avulla. Niin kauan kuin musiikkisi on merkittävää, tämä tekee valotuksen tuottamisesta ja summin kehittämisestä (jos varmasti) paljon helpompaa. CD arvioi, kokoukset ja lehdistö voi tehdä tämän onnistuneesti, jos se on tehty oikein, samoin kuin luotettavan ammattimusiikin julkaisija.

Albumia ja yksittäisiä suosituksia, jotka ovat muodostaneet ammattimusiikista epäillyt lailliset musiikkiblogit ja kappaleiden media, lukevat lukemattomat mahdolliset fanit, kappaleiden toimittajat, aikataulutusagentit, musiikin kirjoittajat ja A&R-edustajat sekä tärkeimmistä että riippumattomista asiakirjaleimoista joka päivä. Specialist Songs Press-agentit ovat näiden kekseliäiden sijoitusten kuraattoreita. Tietynä on, että edelleen on paljon indie-taiteilijoita, jotka ovat juuri tietoisia positiivisten vaikutusten myönteisistä CD-arvioinneista, haastatteluista ja nerokkaasta lehdistöstä voivat olla heidän tehtävässään ja upouudessa levy-julkaisussa; samalla nostamalla heidän kappaleidensa ammattia seuraavaan asteeseen.

Yhtyeemme saa pienen menosuunnitelman. Paljonko tiedotusvälineiden edustaja maksaa?

Musiikkialan asiantuntijoiden hinta voi vaihdella huomattavasti riippuen siitä, kuinka suurenmoiset he ovat, kuinka paljon kokemusta heillä on, ja myös asiantuntijansa Rolodexin tutkinnosta ja huippulaatua (yhteyshenkilöt). Suuri osa muusikoista ei myöskään vaikeuta tiedustelemaan mainoskampanjan hinnasta, kun ammattimainen lehdistönvälittäjä pelkää etukäteen, että kustannukset ovat kalliita. Monet muusikot ja myös yhtyeet markkinoivat kappaleitaan kengännauhan budjettisuunnitelmalla. He uskovat, että he eivät yksinkertaisesti pysty maksamaan erikoistuneiden kappaleiden julkaisijan ja myös markkinoinnin ammattilaisten ratkaisuista. He vain ylläpitävät taikinaa ja myös kulkevat DIY-reitin. Ei siksi, että he aikovat, mutta tuntevat heidän olevan. Kysyttäessäsi voit ihmetellä, kuinka kohtuullinen julkisuusprojekti voi olla tunnettujen asiantuntijoiden kanssa, jotka haluavat tehdä yhteistyötä kanssasi. (halukas – tässä avainsana).

On myös valitettavaa, että kappaleiden mediablogit ja myös lailliset kappalekriitikot, kuten levy-yhtiöiden tunnustamat, eivät tunnusta toivomattomia pyyntöjä arvioida muusikon itse lähettämää musiikkia. Tämä on tarkoitettu pääasiassa erikoistuneille musiikkilehdistölle ja myös tunnisteille, joiden kanssa he tekevät yhteistyötä kohtuullisen erityisillä perusteilla. Luonnollisesti se pitää totta, että käteisellä voi olla merkittävä pelote pyrkimyksillesi saada ammattilaisten ratkaisuja. Voin vain kertoa sinulle, että jos olet ehdottomasti tärkeä kappaleistasi, sinun on vain löydettävä keinot. Jos kappaleesi ovat olemassa, tämä saattaa olla vain yksi ainoista tavoista saada se näkyviin. Pohjimmiltaan; etsi toimittaja, joka haluaa työskennellä kanssasi, ja myös budjettisuunnitelmasi. Suunnittele kaavasuunnitelma, etsi rahoittaja. Tee vain mitä on tehtävä. Säästä rahaa muihin asioihin – ei huomiota. On kuitenkin erittäin tärkeää muistaa, että et valitse halvinta lehdistöainetta. Kuten kaikessa muussa elämässä – “Saat sen, minkä maksat”. Muusikot, jotka eivät markkinoi tavaroitaan asiantuntevasti tai lopeta kappaleiden markkinoinnin säästääkseen rahaa, muistuttavat muusikoita, jotka yrittävät lopettaa kellon ajan säästämiseksi. Melko hullu – Eikö niin?


0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *