Vuosi 2020 ei olisi voinut alkaa parhaalla nuotilla, mutta ainakin musiikilla on. Vain 3 kuukautta jäljellä tähän mennessä, meillä on tällä hetkellä samankaltaisuus Woman Gaga ja Bad Rabbit, joka saa meidät tanssimaan kaikkina viihtyisinä hetkinä. Jalkapalloäiti ja Phoebe Bridgers pitivät meitä myös mielialojen aikana. Huolimatta siitä, miltä sinusta tuntuu koko tämän hämmentävän ajan, mielentilanne mukaan voisi ehkäpä olla uusi levy.

Kappale: Bad Bunny “Si Veo a Tu Mamá”.

Minkä tahansa tyyppinen taiteilija, joka päättää näytteillä brasilialaisen ajatonta “The Girl from Ipanema” -elokuvaa, luo varmasti hitin, mutta kun Bad Bunny sekoittaa bossa nova -kappaleen, siitä tulee erinomainen esimerkki siitä, mihin urbano-popin tulevaisuus voi mennä. Kappale on komea ja tanssittava, mutta espanjalaisilla sanoituksilla, jotka ovat vakavasti sydäntäsärkeviä, kertovat tunteet, jotka seuraavat sinua suoraan hajoamisen jälkeiseen elämään samalla kun ihmettelet, mikä entinen puolisosi on .– Bianca Betancourt, BAZAAR.com Aide Digital Uutistoimittaja.

“Fyysinen”, kirjoittanut Dua Lipa.

Aivan uusien melujen välillä, joita Lady Gaga, The Weeknd ja tällä hetkellä myös Dua Lipa tarjoavat parhaillaan yleisölle, tuntuu, että 80-luvun mojova synteesi ja kukoistava basso tuntuu 80-luvun takautuvalta. Rakastamme sitä, että “Physicalin” kanssa Dua ei pelkää kokeilla valtavirran pop-ääntä samalla kun rokkii lisäksi avantgardea, punch-kirkkaan näköisiä mukana olevissa videoissa. Tämä korkeaenergiaraita saa meidät vain haluamaan tanssia, ja ilmeisesti myös Dua .– B.B.

“Juro Que”, kirjoittanut Rosalía.

Rosalía palaa flamenkojuureensa tällä raa’alla ja myös lumoavalla kappaleella. Vaikka katalaanilainen vokalisti sai suuren tauon ulkomaille tutkimalla Karibian reggaetonin audiosta, Rosalía hänen ytimessään on flamencolaulaja – ja hän myös säveltää, kun hän hämärtää popin virheet ylimääräisen paljaan luun luomiseksi, oopperatehokkuuden tavoin. “Juro Que.” Ei tarvitse puhua espanjaa puhuaksesi epämukavuudesta ja sydänsärkystä, joka stimuloi Rosalían suurimmalla työkalulla: hänen äänellä. – B.B.

“Foolish Watch”, kirjoittanut Lil Uzi Vert.

Lähes kolmen vuoden ajan Lil Uzin seuraajat eivät eläneet muuta kuin Instagram-sopivia diaesityksiä ja levittivät myös kappalekappaleita, joille melkein aina uskottiin ilman seurantaa. Mutta huonojen sopimusten keskeyttämisen liekistä tuli viimein Everlasting Atake II, asiakirja, joka on täysin surrealistinen ja riittää olemassakseen nykyisessä minuutissa. “Silly Watch” on vain yksi sen kuudesta avauskappaleesta, joista jokainen osuu tasa-arvoisella osuudella, rajuudella ja myös tyylillä, kun Uzi ylittää henkeäsalpaavasti albumin pääsyn oikealle ylimääräiseen ulottuvuuteen. Kolmen minuutin ajan North Phillyn suositeltava räppäämätön keskeytyksettä ylläpitää pieni, suunnittelijan päällystetty kenkä polkimen päällä, mikä tekee kappaleesta niin uhkaavan, että siinä on oma taiteilijan ehdottama tanssiliike. – Natalie Maher, BAZAAR.com Tekijä.

King Krulen “Stoned Again”.

Vuonna 2020 King Krulen rynnäkkö on tervetullut ja odotettu niitti, epätavallinen luotettava allekirjoitus, joka ei näytä menettävän reunaansa kuluessa. “Stoned Again” vie Archyn normaalin raakuuden ja nostaa sen oktaavin mukaan hämärtyneeseen huutamiseen, verrata sitä sitten näihin silkkisen pehmeisiin aukkoihin: “Joo, hän on minun makea / miellyttävä ja myös hapan, sitruunahunajani.” – NM

Jalkapallo-äidin “Circle the Drain” -elokuva.

“Circle the Drainpipe” näyttää siltä, ​​mikä pelaaisi teini-ikäisen alueella erinomaisen päivän jälkeen 2000-luvun alkupuolella kulttiklassisessa lukioelokuvassa. Lähellä Hilary Duff -eskettävää lähestymistapaa Soccer Mom yksityiskohtiin masentavat taipumukset laulavien melodioiden keskellä ja myös viihtyisillä kitaransoittoilla, tuottaen kappaleen, joka on yhtä miellyttävä ja myös lähestyttävä, koska se on leikkauksellisen vilpitön. – N.M.

Christine samoin kuin Queens “Henkilöt, olen ollut surullinen”.

Jotenkin – ehkä useimpia tapoja – sekä Christine että Queens vaikuttavat mahdottomalta painostukselta. Héloïse Letissier on todella viettänyt viimeiset neljä vuotta pyörimään identiteettien ja kynänimien kanssa. Hänestä on tullut hallitseva ilme transsendenttisen terävän, puhtaan ja leikkaamalla modernia suosittua biisiä. Mutta vuonna 2020 hän on menettänyt täydellisen naamionsa ja vilkahtanut häntä vilpittömästi myöntämällä: “On totta, että ihmiset, olen ollut surullinen”, hän antaa nopeasti, ennen kuin hän levittää runolliseksi osaksi englanniksi, osa- Ranskalainen itsensä toteuttamisen laulua. – NM

“Tyhmä rakkaus”, kirjoittanut Woman Gaga.

Esiteltyään vertaansa vailla olevan ryhmänsä Joannen kanssa sekä A Celebrity Is Birthed -kautta, Gaga vie fanit takaisin kiiltävään pop-alkuperäänsä kappaleella “Foolish Love”, joka on avuttoman lumoava ja myös kineettinen johtaja single hänen lähestyvälle levylle, Chromatica. Kun monihypisteinen muusikko paljastui, LP: n tekeminen oli eräänlainen parannus hänen jatkuvalle epämukavuudelle, joka keskustelee Tchamin ja BloodPopin voimakkaasta, kohottavasta tuotantotavasta. Silti yleisö voi olla yhtä mieltä siitä, että huomion kiinnittäminen samoin paranee; Gagan ääni-positiivisia näkymiä tarvitaan paljon epävarmoina aikoina. – Erica Gonzales, BAZAAR.com Society & Material Method Editor.

“Kapteeni koukku”, kirjoittanut Megan Thee Stallion.

Sen jälkeen kun räppitaiteilijan entinen asiakirjatagi yritti estää hänen aivan uuden musiikkiaan alkamisen, hänen 6. maaliskuuta Suga-projektin saapuminen maistui myös makeammalta. Hänen 2019 cd-kuumeensa ja kausituloksen “Hot Woman Summer Season” seurannassaan ori on itsevarma, terävä, väritön ja koskematon. Erottuva kappale, “Kapteeni Hook” – jolla hän flaun hänen sukupuoleensa liittyviä hankkeita ja kutoo osaavien kiertojen kautta – saattaa löytää hänet vain raikkaimmasta ja pelottavimmasta. Ja me rakastamme sitä. – E.G.

Phoebe Bridgersin “Yard Track”.

Alkuperäisessä solo-julkaisussaan, koska hänen tunnettu 2017 -debyyttialbuminsa Stranger in the Alps, Bridgers lähettää meidät unelmamaiseen tilaan tavaramerkkikerroksensa ja myös lempeän laulunsa kanssa, kun hän laulaa kotikaupunkiaan sekä toistuvia päänsärkyjä varten. Rauhallisen, kitaravetoisen soiton ja ahdistavien kuvien yhdistäminen on selkärangan pistely (“Jonain päivänä olen gon na live / Kodissasi kukkulalla / Samoin kun naapurisi ihokatasi katoaa / minä “Istutan pihan takapihalle”), samoin kuin kiertuepäällikön tekemä sorainen bassoharmonia carolerien alla. – EG


0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *